Alright, I said I just want someone real, someone true










Hej kompisar! 
Idag är det den sista måndagen i januari, vilket innebär att det om en vecka är februari, viiiiilket innebär att jag snart åker hem! 

I lördags var det snökaos här. Vägarna, tågen, ja nästan allt var avstängt. Det sägs att det inte varit såhär mycket snö här på över 100 år, galet. Så i helgen har jag varit hos Courtney och varit insnöad, i princip haha.  
Så idag är skolorna avstängda pga snön (trots att vägarna är helt okej idag..), så det är heldag med barnen idag. Jag och Sabrina har varit ute och lekt i snön och druckit varm choklad och sedan åkte vi och åt lunch på ett ställe här i south orange och sen åkte vi och handlade lite. Nu sitter vi och kollar på tv lite innan vi strax ska åka och hämta simeon hos hans kompis. 

Efter jag slutat ska jag försöka ta mig till gymmet för att simma en timme, sista veckan jag har tillträde till gymmet så det gäller att passa på. Sen den att jag kommer komma hem som en jävla elefant känns lite sisådär.. Men det får jag ta tag i när jag kommer hem. 

Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0