I want to refresh my mind. Delete all my problems, undo all my mistakes and save the happy moments












Hej på er!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag har nu passerat sex månader i USA och är halvvägs till sju månader, det är galet vad tiden går! På ett sätt känns det som att jag kom i förrgår, samtidigt som det känns som att jag har varit här för evigt. 

Idag var det skolstart för barnen. Jag måste faktiskt erkänna att det känns skönt att vardagen kommer igång igen.

Vi är nu inne i September och det är forfarande över 30 grader varmt vissa dagar, så underbart! Jag är tacksam att jag har fått ta del av denna sommar än den stackars Sverige fick, om man nu kan kalla det sommar. 

Så vad har hänt sedan sist? Varit på stranden, några utgångar i Hoboken, hängt med Courtney, hängt med Andrea, varit vid poolen en del, haft en jävla massa migrän, barnen har även varit hemma senaste två veckorna så jag har jobbat en del. 
Haha kommer inte på vad mer jag har gjort, men det är förmodligen mer än det där. 
Men jag ska bli bättre på att blogga nu när skolan är igång igen!

Vi hörs!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0