Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer

 
Hejsan!
Torsdag idag, kan inte påstå att veckan har gått sådär jättefort, det har faktiskt varit en ganska seg vecka. Riktigt november väder har det börjat bli även här. Idag är det regnigt och grått och bara jättetråkigt, vilket påverkar mitt humör som fan. Men har inte behövt jobba morgnar denna vecka av någon anledning, vilket jag dock inte klagar över så det är skönt!
 
Förra helgen fick jag veta fredag efter lunch att jag inte behövde jobba, skönt men samtidigt lite drygt att få veta det så sent. I vilket fall, efter jag tvättat, tränat och fixat till mig så tog jag och Elvira tåget till city runt typ sju/åtta. Vi gick till Friday's och drack lite vin och snackade innan vi tog tunnelbanan ner till Brass monkey, baren vi även var på på Halloween. Det var kul! Jag boundade med en designer från London som var i NYC på affärsresa och frågade om han ville byta liv med mig, men det ville han inte.
Lallade runt där innan vi tog en uber tillbaka till SO och jag däckade i sängen på 2sek runt sextiden. Det var en kul kväll, förutom att min svenska körkort är försvunnet. Ps. det var fredagen den 13.
 
På lördagen vaknade jag och mådde lite som jag förtjänade. Men jag tog bilen till Elvira och vi drog till Livingston mall och kikade runt lite och åt lunch. Jobbade sedan på kvällen, vilket inte gjorde så mycket då jag ändå var trött sedan gårdagen. Satt och pratade med Sabrina en timme innan och skulle sova, och alltså vissa frågor dom ställer är kluriga. Vad svarar man på hur tandfen vet om hon tappat en tand? Smsar mamma och pappa henne eller hur går det till? Och var det den riktiga tomten som satt i köpcentrumet?
 
På söndagen tog jag tåget till city runt ett. Gick runt och kikade lite för mig själv, julpyntet inne på Macy's, alla mysiga pyjamasar på VS och julmusiken överallt, så mysigt! Sen stötte jag på Elvira inne på VS, hur man nu ens lyckas med det inne i NYC. Så vi åt middag och kikade runt lite till innan vi tog tåget tillbaka hem vid åtta. 
 
Nu ska jag prata med mamma och äta lite sen lunch innan jag åker och hämtar barnen. Fredag imorgon, thank god.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0