Träffar gärna vem som helst utom mig själv

Man vill ju bara äta upp henne 

Hejsan!
Haha alltså den att jag uppdaterar typ en gång i veckan.. Men okej det är tisdag och ny vecka. 

I fredags var jag ledig, tränade på förmiddagen, har varit lite slarvig senaste två veckorna så det var superskönt att få träna igen! 
Åt middag med familjen innan jag runt åtta tog tåget till Hoboken där jag mötte upp en kille jag skulle på dejt med HAHA. Lite nervöst, men det gick bra! Drack lite vin och pratade på en uteservering och gick sedan en promenad och kollade på utsikten över Manhattan innan jag tog sista tåget hem. 

På lördagen tog jag det ganska lugnt, åkte en sväng till Livingston mall och kikade runt lite innan jag började jobba klockan åtta. Var ett väldigt oväder den kvällen så det spelade faktiskt mindre roll att jag jobbade. 

På söndagen tog jag tåget till city runt tolv. Mötte upp en svensk tjej vid namn Andrea, första gången jag träffade henne. Vi kikade runt i lite butiker, åt lunch och ah upplevde nyc i 30 graders värme. Så jävla varmt. 
När hon tog tåget hem mötte jag upp min andra dejt för helgen hahah. Nej men vi åt middag på en vääldigt fin restaurang, promenerade i central park och lärde känna varandra. 

Idag är det tisdag som sagt. Jag har tränat på förmiddagen och fixat lite ärenden och ska efter detta hämta barnen från skolan. Idag står det playdate på schemat för Simeon = jag och Sabrina har hela eftermiddagen på oss att dansa till Honey Im good och sminka henne haha. 

På lördag åker jag till Connecticut för att se Ed Sheeran, åh är så lycklig! Minns hur besviken jag var på att jag inte hade biljett till hans konsert i Sverige, men nu så hihi! 

Men vi hörs (kanske) innan dess!
Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0