Jag orkar inte vara iskall, jag vill bara känna




Hejsan!
Ny vecka - igen. Helgen var rolig! I fredags var jag ledig och mådde skit. Hade så jävla ont i halsen både i torsdags och fredags. Men med lite alvedon i kroppen lyckades jag ändå ta mig ut ur huset och äta middag på en mysig uteservering på en grekisk restaurang tillsammans med Robyn och Andrea. 

Lördagen åkte jag in till city runt tolv. Mötte upp Robyn, åt lunch och promenerade sedan till rooftopen brunchen skulle vara på. Mötte upp Jenni och Mike där och hade riktigt trevligt! 
Några timmar och drinkar senare vandrade vi vidare till 230 fifth rooftop bar där vi beställde in ännu lite fler drinkar - såååå goda! Drack bland annat jordgubbaschampagne och mango-martini, nam. 
Dit kom även Andrea och hennes kompis Ellen sen vilket var jättekul!

Efter en paus på McDonalds tog vi en taxi till HAUS vilket var klubben vi skulle till. Kanske inte riktigt min typ av ställe, men jag hade kul ändå! Efter rolig taxiresa hem kom iallafall jag och Robyn hem till mig. Lite för fulla, lite för skrattiga och lite för trötta. 
Det var en lång men riktigt rolig dag!

Söndagen vaknade jag upp lite halvt ångerfull med en öken i munnen. Mötte upp Jenni och hennes kompis för lunch i SO och frozen yoghurt i maplewood. 
Jag och Robyn köpte sedan med oss sushi och åkte till eagle rock, som är en utsiktsplats där man ser ut över hela Manhattan, superfint! Där satt vi i solen och jag försökte jobba på min bränna som aldrig vill komma.
Gick på bio på kvällen och somnade ganska direkt efter det att jag kom hem.

Idag är det tisdag och jag har idag tagit en promenad i det fina vädret, pratat med Kajsa och druckit kaffe. Otroligt effektiv dag.

Nu ska jag hämta barnen, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0