It's alright to cry, even my dad does sometimes







Hola!
I fredags var jag ledig. Skypade med mamma och pappa på dagen, tränade och mötte sedan upp Tilda och Jenni på kvällen. Vi gick till en bar här i SO och snackade skit. Jag och Tilda ended up i hennes säng drickandes vodka och snackade om allt och ingenting till klockan närmade sig tre och jag tog mitt pick och pack och vandrade hemåt.

På lördagen gjorde jag inte så mycket. Gick en ganska lång promenad, solade och jobbade sedan på kvällen.

I söndags tog vi (Jag, Tilda, Jenni och  Hubert) tåget in till city vid elva. Mötte upp Carro i central park och hade en jättemysig picknick! 
När klockan närmade sig halv fem gick jag, Carro och Jenni till PhD rooftop där Hubert var promoter. Där stannade vi och dansade, minglade och drack alkohol till klockan blev mycket och vi sökte upp närmsta tunnelbana till pennstation. En lite roligare söndag med andra ord!

Idag har jag mått lite som jag förtjänar, tagit det lugnt inne hela dagen (solbränd sedan igår så undviker solen någon dag nu). Hämtade barnen fyra och hade en ganska vanlig dag efter det.

Nu ligger jag och kollar på two broken girls och ska väl inom inte allt för lång tid göra sängen sällskap.

Hörs under veckans gång!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0