Om jag fick betalt för varje löfte du gett på telefon skulle jag vara miljonär

 
 
 
Hallo!
I fredags var det som sagt avskedskväll för Tilda som stod på schemat. Jag knallade över till henne runt sju och drack rosevin och åt sushi på hennes golv. Det var tänkt att vi skulle sitta ute, men hör och häpna, det var för varmt. Tror det aldrig har inträffat en sommarkväll i Sverige, iallafall inte för min del, men herre min skapare vad varmt det var här förra fredagen.
Vi tog tåget in till nyc vid tio och mötte där upp Carro och Andrea. Efter mycket om och men hamnade vi på Marquee, en stor nattklubb och jag hade riktigt kul där! Ännu en ganska oklar natt och ännu ett oklarare avslut på kvällen. Men jag vaknade iallafall morgonen efter på ett hotell ett block fårn pennstation och drog hem.
Jobbade lördagkväll, och lika bra var väl det, för jag behövde en tidig kväll.
 
I söndags följde jag med familjen på min första baseballmatch, familjen är stora Mets fan, eller det är väl mest sonen och pappan. Och jag ska väl inte ljuga och säga att det var det roligaste jag har varit med om, men det var en upplevelse att se! Dock kanske det hade varit lite roligare om jag kunde spelet, och inte hade behövt fråga efteråt om vi vann eller inte haha, men det gjorde vi!
 
Sen var det måndag igen och första arbetsdagen på en och en halv vecka, vardagen var igång igen.
Idag är det onsdag och barnens sista dag i skolan. Det känns lite sjukt att jag kom hit i snöstorm och idag är det skolavslutning, tiden går.
 
Håller för tilfället på att tvätta. När jag är klar med det ska jag träffa Cecile i Montclair innan jag börjar jobba vid fyra.
Träningsvärken från igår är ju inte nådig, så vi får se om jag besöker gymmet ikväll eller inte, men förmodligen.
 
Jaja, vi hörs!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0