Maybe some of us aren't meant to be saved




Aloha!

Måndag idag igen! 

I torsdags lagade jag svenska köttbullar, ganska förvånade va? Är en extremt dålig kock. Fick dessutom klart för mig att gråta av att skära lök inte alls är en myt.. Dom blev så jävla fula, men faktiskt goda! Vet dock inte hur populära don blev i familjen, barnen ville inte ens prova dom haha. 

Efter jag slutat tog jag bilen till Montclair och åt middag med Cecile, en tjej från Danmark. Vi har inte setts speciellt många gånger alls sedan vi kom hit, så det var trevligt! 

I fredags tog jag tåget in till city runt ett och mötte upp Andrea. Vi tog tunnelbanan ner till Soho där vi knallade runt och kollade lite butiker och kikade runt lite i området, det är väldigt mysigt där nere! 

Vi rörde oss vidare till lower east side till en bar vi hade googlat upp innan haha. En öl och en shot för 3$ passade oss väldigt bra tyckte vi! Några timmar senare, några öl och shorts senare och ett nummer från bartendern senare mötte vi upp Tilda och Ellen. Vi tog tunnelbanan vidare till Brooklyn för att springa night nation run.
Det var verkligen mitt ute i ingenstans. Vi var dessutom sena så vi missade förfesten haha.. Men ah jag är väldigt besviken på det. Segt, dåligt arrangerat och värdelös bana. 

I lördags var jag först på manikyr och pedikyr i Livingston mall, underbart att ha naglar igen!!! 
Tog tåget tillbaka in till city vid sex och mötte upp Tilda för middag på en mysig uteservering. Vi satte oss senare på en bar och snackade och drack lite drinkar innan vi tog en taxi downtown till Frida och hennes pojkvän och hans kompisar.
Det var en hemmafest i en lägenhet, liten men väldigt fin med utsikt över empire! Det var en väldigt kul upplevelse! Förfest med amerikaner innebar en jävla massa ölspel, beerpong och jäger haha! Hade riktigt trevligt!
Efter ett tag kom även Carro dit, superkul att träffa henne igen!
Någon timme senare tog jag, Carro och Tilda taxi till en klubb jag dock inte minns namnet på haha.. 

Vi Stannade till stängning och vaknade upp mindre fräsch dagen efter. Men jag hade riktigt kul iallafall!

Igår fyllde Emy år, en tjej från Argentina. Så Linda hämtade upp mig direkt från tåget och vi åkte till Emy för en väldigt trevlig barbecue! Däckade väl ganska direkt när jag kom hem sen, och idag vaknade jag upp med en förkylning, skoj. 

Jaja det är väl sånt som händer! För mycket fest och för lite sömn brukar innebära förkylning för min del, klenis immunförsvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0