Dämpas ångesten av mer smärta




Hej på er! 
Som jag skriver nästan varje vecka så bara rushar veckorna iväg. Igår var det fem månader sedan jag lämnade trygga Sverige. 

Familjen åkte iväg i fredags och var borta till i onsdags. 
Så i fredags efter det att jag slutat kom Andrea hit och vi tog en liten barrunda här i SO haha. Inte överdrivet mycket att komma med, men det vad kul ändå. 
I lördags träffade jag Courtney i Hoboken, vi åt middag och kollade på film. 

I söndags åkte vi till Long branch beach! Jättekul var det! Vit sandstrand med hav varmt så man kunde bada, och vågor! Såå kul haha! 
Där var vi flera timmar innan vi var tvungna att åka tillbaka pga jag hade LCC-möte.. Vilket sög. 

Måndag och tisdag tog jag det mest lugnt hemma, simmade och pratade med folk hemma. 
I onsdags åkte jag in till nyc och knallade runt lite själv. Gick till biblioteket, Grand central och gick runt och kikade i lite butiker på 5th avenue. Var faktiskt en mysig dag med mig själv! 

Jobbade igår hela dagen, men mamman var hemma så var inte allt för mycket jobb. Vi drog till poolen här i SO och jag och Sabrina var i poolen tills våra händer såg ut som russin. Det skär alltid till lite i hjärtat när hon ber mig att stanna för alltid. 
Åkte och simmade en timme efter det att jag slutat och kom sen tillbaka hem och satt och pratade med föräldrarna någon timme framför tven. Dom frågade om jag hade planer på att förlänga och sa att dom gärna vill att jag förlänger här om jag vill. Kul att veta att dom är nöjda med mig! 

Nu håller jag på att tvätta lite och ska snart ringa mamma innan jag drar och tränar. 
Vi hörs efter helgen! 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0