Caring too much only fucks you over


Mexikanska restaurangen





Hejsan!
Tog lite längre tid än tänkt tills detta inlägg kom upp, men ärligt talat jag faktiskt glömt bort det.
Så vad hände förra helgen? Fredagen tog jag tåget till Hoboken och mötte upp Cojo. Träffade lite senare hans kompis och hans kompis flickvän och hängde på en bar tillsammans. Det var kul!

Lördagen var jag hemma på kvällen och mina värdföräldrar trodde inte sina öron när jag sa att jag skulle vara hemma en lördagkväll, frivilligt haha.

Söndagen tog jag tåget till city runt ett och mötte upp Carro på Penn.
Planen var att gå highline och Brooklyn bridge, men i 33 graders värme så kände vi att det satt bättre med en öl efter highline istället för att plåga oss igenom Brooklyn bridge den varma dagen också!
Lite senare åt vi middag på en skum Mexico resturang haha och tog oss efter det till PhD rooftop och festade lite där innan jag var tvungen att ta tåget hem. 

Mådde väl lite som jag förtjänade måndagen därpå då det dessutom var introduktion för simeons nya baseball-läger haha, men jag överlevde.
Även denna vecka har flugit förbi och barnens camp pågår några veckor till, men blir lite förändringar eftersom dom ibland tar någon vecka med något annat läger i någon vecka, så ibland är dom borta halvdagar, ibland hela dagar.

I fredags var jag ledig, eller jag tvättade barnens tvätt men det var allt. Så tog en vända till poolen här i SO och simmade en timme. Dom har banor där, så det var jätteskönt att simma utomhus!
På kvällen hängde jag med cojo och på lördagen runt nio på morgonen åkte vi till long branch beach, eller var framme två och en halv timme senare pga all trafik..  Lika kul denna gång, ledsnar aldrig på stränder och hav man kan bada i! Vågorna var stora och sjukt roliga idag också, så vi lekte värre än barnen haha!

Började jobba vid sju på lördagkväll, så det blev en lugn kväll hemma. 
På söndagen tog jag det lugnt här på förmiddagen innan jag träffade cojo (igen) en stund på eftermiddagen/kvällen och bara hängde lite.

Idag är det måndag och barnen kommer hem om ungefär en timme. Helgerna går alldeles för fort.. 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0