The pain is the only thing that makes us feel alive

 
Hejsan!

Igår var det torsdag. Vaknade halv åtta och fixade lunch och mellanmål för Simeon som skulle på basketläger över dagen. Sabrina skulle iväg till barnens kusiner över dagen, så när alla var ute ur huset en timme senare tvättade jag lite och var efter det ledig resten av dagen.
Skypade med Fellan i flera timmar, vill aldrig lägga på när jag pratar med henne. Efter det var jag och tränade och runt åtta hämtade jag upp Tilda och vi åkte till Starbucks i Livingstol mall och fikade med en tjej från Sverige, en från Danmark och en från Finland, det var trevligt!
 
Idag är det fredag och jag har varit ledig hela dagen idag också, helt underbar familj jag bor med!
Sov ut länge imorse och skypade med mamma efter det att jag hade vaknat. Degade hemma några timmar innan jag rörde mig till gymmet. Sprang 5km på en relativt bra tid för att inte ha tränat löpning på hur länge som helst, så det var kul!
Hann hem och ta en snabb duscha innan Tilda kom och hämtade mig och vi åkte till en biograf i West orange. Det var en biograf där man kunde beställa mat, snacks, dessert, drinkar, you name it, under bion, så vi åt middag under filmen. Riktigt smart faktiskt, något Sverige borde införa haha. Vi såg i vilket fall Cinderella, och ja ni som känner mig vet ju vilken jävla prinsessfjolla jag är, så ja, jag älskade den!
 
Nu har jag precis kommit hem och ligger och äter skittles i sängen och ska efter detta kolla något avsnitt av modern family innan jag somnar. Jag älskar den serien, så himla lätt att kolla på haha.
 
Imorgon tar jag tåget klockan ett in till city för att ha ett heldagsfirande för Linda som fyller år på söndag.
Vi hörs!
 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0