I went away for months until our paths crossed again




Hejsan! 
Nu var det lite mer än en vecka sedan sist, men det är så svårt att komma ihåg bloggen utan dator haha. 

Så vad har hänt sedan sist? Förra veckan var en vanlig arbetsvecka. På fredagen var jag ledig och ägnade dagen åt att träna och skypa med Sverige. Åt på en all you can eat sushi och tog en drink med Robyn på kvällen.

Åkte in till city på lördagen och mötte upp Robyn. Vi shoppade lite, åt lunch och avslutade med lite vin på 230 fifth rooftop, jättemysigt! Sedan jobbade jag på kvällen. 

Började söndagen med kalas för Simeon. Eftersom han älskar basket var kalaset i en basketsal med väldigt mycket barn, men han såg ut att ha kul. Hängde med Robyn i Livingston mall och Short hills mall under eftermiddagen innan jag hade mitt LCC möte på kvällen. Tog en promenad på två timmar med Tilda senare under kvällen som blev liiiite längre än tänkt.

Igår var det jättefint väder och nästan 25 grader ute så jag satt ute och solade nästan hela förmiddagen, hur härligt som helst! Och på kvällen fikade jag med en svensk tjej från Monclair, riktigt trevligt!

Idag är det redan torsdag och det är Valborg hemma. Känns lite konstigt att inte delta, men jag sörjer inte ihjäl mig, har liksom gjort Valborg några gånger haha. 

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0