Handen i fickan fast jag bryr mig

 

Hej på er! 
Barnen har som sagt ledigt från skolan hela veckan, så det är fullt upp hela dagarna. Igår var vi och bowlade på förmiddagen. Det var kul, men lite skamset att jag förlorade andra rundan mot en 6-åring. 
Simeon hade sedan en playdate senare under dagen, så jag lekte mestadels med Sabrina under eftermiddagen. 
Blev ledig strax innan sju och åkte då och tränade en timme innan jag kom hem och somnade ganska direkt.
 
Idag började jag och Sabrina dagen med att baka en kaka under tiden Simeon spelade sitt Xbox. Lekte lite, åt lunch och läste lite innan dom sedan båda två hade varsin playdate under eftermiddagen. 
 
Nu har jag precis blivit ledig och ska strax sätta mig i bilen och plocka upp Linda innan vi åker till Starbucks. 
 
Vi hörs troligtvis imorgon!
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0