För jag vet att den här natten kommer döda mig om jag inte får vara med dig

 
Hola!
Ännu en helg har passerat och vi är inne på en ny vecka.
I lördags tog jag tåget till city vid ett tillsammans med resten av tjejerna. Vi gick till en brunch på Gansevoort park rooftop. Väldigt mycket folk, mat och massor med drinkar serverades, och ja, det var den bästa brunchen jag har varit på so far!
Runt åtta gick vi och åt lite mexikanskt innan vi en timme senare blev upphämtade av limousinen. Åkte runt i den och drack lite fler drinkar i en timme. Satt med fönstret öppet i limon en stund ochså jävla kul att folk typ började fota mig och skrika och vinkade, trodde säkert jag var någon kändis eller bara allmänt rik, sorry men är bara en simpel au pair från Sverige hahah. Satt där och vinkade tillbaka och tänkte att detta kan jag nog vänja mig vid hahah.Chauffören släppte sedan av oss utanför Motivo, som var klubben vi skulle till.
Det hade varit en lång dag, så vi delade sedan på ett taxi hem runt tre.
 
I söndags hämtade jag upp Robyn strax innan ett. Vi tog oss en tripp till Westfield och hämtade upp Nathalie, som kom dit dagen innan från en rematch.
Det var en helt fantastisk dag så vi åt lunch ute på en solig uteservering, och efter det köpte vi varsin froyo, så gott!!
Fick även på mig en böter på grund av "careless driving". Min första, och förmodligen sista böter, usch vad onödiga pengar.
Resten av dagen bestod mest av en hel del drama från Nathalies nya familjs sida, så vi gjorde allt vad vi kunde för att hjälpa henne, vilket tog i princip hela dagen.
 
Igår var det måndag. Träffade Nathalie på dagen, hjälpte henne med lite ärenden eftersom hon tråkigt nog bokade flyg tillbaka till Sverige redan samma dag. Vi hann även med lite shopping och jag köpte ett par nya sneakers och en present till Simeon som fyller 7år imorgon! Jobbade mellan 3-7 och drog efter det till gymmet.
 
Idag är det tisdag och jag drog till gymmet efter det att barnen åkte till skolan. Det var en dålig dag på gymmet, skyller på att vädret var sämst. Skypade med Fellan innan jag hämtade barnen vid tre igen.
 
Nu har jag lagt mig i sängen och ska kolla lite serier innan jag somnar tidigt.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0