För jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än

 
Hej på er!
Igår drog våren verkligen igång här! Vädret var helt underbart! Lekte utomhus med barnen fram tills dess att den teknikslukande sonen i familjen ville gå in och pyssla med hans Ipad istället. Jaja, hur som helst underbart med bra väder!
 
När jag vid halv åtta sedan blev ledig blev jag upphämtad av Lisa och resten av tjejerna. Vi åkte till Cheesecake factory för middag. Jag åt en helt okej teriaky kyckling med ris. Som ni hör på namnet cheescake factory så är stället känt för sina tusen olika sorters cheescake, och dom ser verkligen hur goda ut som helst! Det lilla problemet är dock att det är så jäävla mycket mat på tallrikarna så har jag aldrig orkat med att beställa någon efter maten.. Nästa gång ska jag fan bara äta cheescake. Några av oss hade beställt efterrätt och servetriserna kom till vårt bord sjungades Happy birthday till mig (några dagar innan, but still). Trots att jag inte hade beställt något fick jag någon form av chokladpuddig med extremt mycket grädde, väldigt gulligt!
 
Idag var det torsdag. Efter frukost tog jag bilen och körde till stället jag skulle skriva körkortsprovet. Efter en timmes körande på racksträcka och efter att jag flertalet gånger hade frågat mig själ om jag hade kört fel, kom jag fram. Efter ytterligare två och en halv timme senare efter en mängd pappersarbete, ex antal minuters köande och ett godkänt teoriprov gick jag därifrån med mitt körkort i handen. Det känns så skönt att ha det gjort! Inget mer tråkigt pluggande mer, äntligen!
 
Var tillbaka i läglig tid för att hämta upp barnen från skolan. Siemon hade två kompisar med sig hem, så jag lekte mestadels av eftermiddagen med Sabrina.
 
Runt sex skjutsade vi hem Simeons två vänner och resten av oss i familjen åkte till en restaurang för en tidig födelsedagsmiddag för mig, eftersom dom imorgon åker bort över helgen.
När vi sedan kom hem hade dom en tårta till mig, sjöng för mig och gav mig paket, hur söta som helst! Blev jätteglad!
 
Woops långt inlägg idag igen, imorgon ska jag försöka göra ett kortare haha!
IMORGON FYLLER JAG ÅR WOHO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0