För att det är som för varje eldsvåda jag släcker, så är det tusentals till som jag samtidigt väcker



Hej på er! 
Jag har duktigt nog lyckats ladda ner något virus till min dator så den i princip är helt oanvändbar.. Så ett tag framöver blir det dåligt bloggande från mobilen istället. Kan heller inte ändra bildstorleken på bilderna från mobilen, så är bilderna för stora så är det därför. 

Anyway, igår var det Simeons 7-årsdag! 
Medans barnen var i skolan var jag och tränade. Hämtade dom från skolan vid tre och vi åkte till deras simlektioner. 
Efter det åkte vi till Friday's som var restaurangen Simeon hade valt för hans födelsedagsmiddag. Vi mötte upp föräldrarna där och åt middag tillsammans innan vi åkte hem och det var läggdags för barnen.

Jag blev hämtad av Linda en timme senare och vi åkte till Starbucks och drack kaffe med lite andra au pairer, som alla andra onsdagar haha.

Idag är det torsdag och det är riktigt härligt väder ute! Har tvättat idag på förmiddagen, och mötte sedan upp Tilda runt lunch och tog en promenad till south orange down town och åt sushi till lunch. 

Nu ska jag alldeles strax hämta barnen från skolan!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0