But baby, we're all broken




Hejsan!
I fredags var jag ledig. Mötte upp en vän här i south orange för en voffel-lunch. Det var jättetrevligt! Tog en promenad tillbaka till tåget innan jag fortsatte promenaden hemåt. 

Tilda hämtade upp mig någon timme senare och vi åkte och införskaffade oss lite alkohol inför kvällen. Det fanns lite annorlunda spritsorter än hemma, vodka med smak av vispgrädde, marshmallows, tårta, cookie dough, lät så jävla vidrigt haha! 

Åkte hem till Tilda och inväntade Jenni som kom en stund senare. Vi tog tåget till Hoboken runt elva och hade en rolig kväll där på ett flertal barer med en otrolig utsikt över Manhattan och Brooklyn!   

Lördagen var en fantastisk dag! 26 grader varmt och strålade sol hela dagen! Jag, Tilda och Jenni hängde största delen av dagen i parken med varsin iskaffe. Självklart lyckades jag bli röd på bröstet (trots solkräm), livet som blond svenne. 
Satt barnvakt från halv åtta och det blev en tidig kväll för mig.

I söndags åkte jag, Tilda, Jenni och Frida, en svensk tjej som kom hit nu i veckan, till Jersey garden, ett stort köpcentrum i Newark. Fick med mig en del grejer hem och jag är mycket nöjd med mina köp! 
Åt en sen middag innan vi sedan åkte hem runt nio-tiden. 

Idag är det måndag och det har spöregnat hela dagen. Jag har dessutom känt mig lite hängig idag, inte alls på topp. Vi får hoppas det är bättre imorgon!

Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0