I like us better when we're wasted

 
 
Några av de miljader bilder jag har från dessa två månader på Rhodos
 
Hej på er!
Det var ett tag sedan nu. Drygt ett halvår faktiskt. Idag är  det den 18 september och jag har varit hemma i exakt en månad. Jag har haft en fantastisk sommar, en helt underbar sommar! Jag har träffat så mycket nya vänner, haft det roligaste jobb jag förmodligen någonsin kommer att ha, festat dag och natt under två månaders tid, levt i en fantastisk stad med ett fantastiskt klimat med fantastiska människor!
Det var med andra ord en sommar jag sent kommer att glömma!
Nu är jag hemma igen och gör mig redo för nya äventyr! But first, back to hemköp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0