You don't break me, you just make me stronger than I was

'
Är för lat för att använda bilder som inte ligger på insta, sryyyy
 
Hola!
Nu börjar det fan dra ihop sig! Femton dagar till planet mot Rhodos lyfter, sick! Är så redo att jag bara vill dra NU, men samtidigt som jag vill hinna träna så mycket mer innan, beachkroppen är inte riktigt som den ska hahha!
 
Nej men annars då? Känns som att jag inte gör annat än att jobba, hade det inte varit för att jag bara har en vecka kvar på Hemköp så hade jag nog snart spytt.
Har givetvis haft mina små utekvällar också, man måste ju trots allt försöka få in lite mänsklighet i denna gråa vardag. Eftersom jag heter Elise blir dom oftast lite galnare än tänkt, men det är kul att se tillbaka på.
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan jag ska röra mig mot jobbet.
På lördag är det personalfest, på måndag är jag ledig och på torsdag jobbar jag mitt sista pass på Hemköp för ett tag. Sen är det bara att packa väskan och sen ger vi oss av, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0