Treat me like a queen and i'll treat you like a king. Treat me like a game and I'll show you how it's played

Hello lovers!
Hemkommen från Stockholm för ett par timmar sedan, drog dit efter jobbet igårkväll. I torsdags var det tacokväll på Williams utan tacos, men en hel del öl. En sväng till Oasia och Terrassen med Jennifer, Fellan, Simon och Carl och ett stopp på Max innan sängen väntade.
Hängde med min favoritperson Felicia i fredags. Hon följde med till polisen och efter det åt vi sushi och hängde i solen innan vi gick hem till mig och hade myskväll framför paradise hotel.
 
Jobbade igår, är ledig idag och jobbar igen imorgon. Vill ha pengar men vill inte jobba, precis som resten av alla svenskar. Men ska vara glad så länge jag slipper leva på socialbirag.
WUÄ vill bara till Rhodos, vill bara vara med Felicia och vill bara bli snygg.
Fyller för övrigt tjugo snart, sick! 
Sitter iklädd fårtröjan ni ser på bilden, så len att jag ständigt bara vill krama mig själv. Känner att det blir väldigt mycket nödvändig info just nu.
 
Provade förresten mitt lilla tandblekningskit idag. Det var ett helvete kan jag meddela. Stört jävla komplicerat och har en så öm käke att det är synd om mig. Började med att forma bettskenan fel så alla framtänder bleks inte ens.. Har nog dessutom aldrig dreglat så mycket som jag gjorde under den djävulska timmen. Sämst. Aja, ska prova några gånger till, ska man vara fin får man lida pin!
Ska nog röra mig in till pappa om ett tag, lättare att hinna göra lite saker innan jobbet därifrån.
Posshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0