if the sky comes falling down for you, There’s nothing in this world I wouldn’t do

 
Tjoooo babes!
Allt går så jävla fort just nu och jag hänger knappt med livet. Jag jobbar, tränar, kommer närmare Rhodos och är allt närmare att hitta en familj i USA, shit allt kommer verkligen näramre. Jag är stressad som fan över allt, men samtidigt glad!
I lördags var första intervjun för ett jobb på Rhodos! Det var en sjukt rolig dag med massa nya människor, nya intryck och en jävla massa nervösa nerver! Jag vet inte hur det gick, men jag hoppas såklart på det bästa! När vi knallade hemåt mot Söder vid femtiden var vi trötta, hade ont i fötterna och frös, men jag var ändå så glad, -  för snart är vi där.
 
Kom tillbaka till Uppsala i söndagseftermiddag och var då och kollade på lillebror och hans band som var med i Musik Direkt. Dom var sjukt duktiga och gick självklart vidare till länsfinal! Stoltare storasyster får man leta efter!
 
Jag sitter för tillfället och slipar på det sista med au pair ansökan som jag snart bara vill spy på, men har bara ett personligtbrev samt referenser kvar, så det är inte mycket kvar!
Gah det känns sjukt att jag bara har några månader kvar i Sverige!
Börjar jobba klockan fyra, cash is king.
Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0