En sån där natt då vi behöver någonting som som hjälper en över svarta vatten

Hola amigos
Vad tycks om min hälsosamma och fräscha frukost? Nä några centimeter åt höger står det en nybakad kaka som jag åt typ halva av så jag mår illa nu - fy elise. Men jag framstår nyttig på instagram iallafall HAHA.
Har precis beställt hem min första tandblekning, spännande! Haha nej men har tänkt på det ett tag och tänkte nu när lönen kom att det kanske var dags att slå till, så det gjorde jag! Tänkte det kunde vara lite fint med ett bländande leende i sommar till en gyllenbrun kropp likzom!
Ska snart försöka finna ett sätt att ta mig in till stan på för att träna och kanske även sola lite om tiden räcker till innan jag börjar jobba klockan fyra.
OCH min au pair ansökan är mer eller mindre klar! 95% klar och det enda som väntas in nu är den sista referensens intyg! Sen bara lite finslip och sen kan matchningen börja, woo!
Nej ska byta om nu, se yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0