Vi är nog lite lika, ingen av oss kommer ge vika

 
Hej på er!
Farfar skjutsade mig till Sala tidigt igår morse där jag nu har börjat min intensivkurs för körkort.
Hur det går? Ja jag kan ju inte slå körläraren på käfen varje gång jag blir frustrerad, så mitt tålamod övas iallafall! Skämt o sido, det går relativt bra hittills faktiskt. Kör ungefär 2-4 lektioner per dag på 45min/lektion, pluggar teori på egen hand den andra tiden och sedan en teorilektion med lärare mellan 17:45.19:15.
Det luktar illa, är svinkallt, är äckligt överallt, är tvungen att dela rum med en random (som heter elin och faktiskt är fett gullig), läskiga lärare och jag är tvungen att ägna dygnet åt att läsa om det mest ointressanta jag vet, men annars så! Nej men dom flesta kursmedlemarna är faktiskt fett gulliga och allt slit kommer vara värt när jag väl får det förbaskade körkortet!
Känner mig ganska så ensam mellan varven, så en pling eller så skadar inte! Nej juste, man hör varenda liten pust från dom andra rummen (den obehagliga gubben som flåsar i ena och den blåsta tjejen i andra som pratar i telefon om "jag kommer aaaaldrig kunna ta körkort omg", bra iställning pucko.), så ett sms kanske är bättre.
Vi hörs imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0