Tusen miljoner ser oss fast det är så mörkt

 
 
Hej!
Igår började jag jobba klockan nio och träffade Felicia efter det. Vi började med en fika på Storken och slutade med en prisvärd (gratis) fylla på Terrassen. Vaknade imorse av ett jävla liv på gården av byggarbetare, lövblåsare och vettefan vad allt var. Hade lust att öppna fönstret och be dom hålla käften, men blängde istället surt på dom när jag gick till jobbet haha. Jobbade till sex och övningskörde sedan hem. Nu ska jag kika lite på tv innan jag somnar. Ska övningsköra till Sala strax efter sex imorgonbitti för att ha körlektion där, så jag ska försöka ta en tidig kväll!
 
Ps. Träningsvärken är fan inte måttlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0