There is something so fulfilling and romantic about all this pain, hate and self destruction

 
Så var det måndag igen. Inte för att jag har något dagligt jobb att gå till, inte någon skola heller för den delen, så för mig kvittar det om det är måndag eller lördag, i någon vecka till iallafall.
Dagen började med ett möte halv nio där jag för det mesta satt tyst. De andra kacklade på värre än höns om mig i tredjeperson, och när jag väl försökte öppna munnen stängde jag den lika snabbt igen. "Vi vill komma åt dig innan du hamnar på psykakuten igen". Dra åt helvete.
Därefter hade jag en tid hos min frisör. En aning blondare och en aning kortare, men betydligt fräschare än innan.
Pappa höll ett spinningpass halv sex som jag gick på, och jag är riktigt nöjd med min prestation! Han skjutsade sedan tillbaka mig till mamma där det bjöds på soppa och pannkakor till middag.
Nu sitter jag nyduschad vid skrivbordet och ska skriva lite, tror det är en sådan kväll ikväll.
Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0