She's not afraid of all the attention, she's not afraid of running wild. How come she's so afraid of falling in love?

 
Hej på er!
Övningskörde in till stan vid halv ett och mötte då upp Felicia. Vi åt lite sushi, drack kaffe vid ån och mindes sommaren som varit. Lämnade tillbaka en bok på biblioteket och mötte därefter upp Jennifer för att gå på en promenad i höstsolen, riktigt härligt! Avslutade promenaden med ännu lite mer kaffe på Linné innan klockan helt plötsligt var halv åtta och spinningpasset jag skulle gå på började. Världens snyggaste man höll i passet och jag var galet laddad fram tills dess att jag svimmade. Ehe, kan ha varit ett av de pinsammaste stunderna i mitt liv. Det var sista backen precis innan återhämtningen och jag tog i som en jävla idiot, hade mjölksyra så det gjorde ont i benen. Min envishet mår vara till stor fördel i många fall, men i stunder som dessa kanske det vore bra att inte vara så pass envis. För att för skruva på ännu mer motstånd så hjulen knappt går runt, ta i så det gör ont och tillslut svimma är tyvärr inte så hälsosamt Elise, bara riktigt jävla pinsamt. Notis till mig själv: lugna dig.
Idag är det torsdag och jag ska snart sätta på mig träningskläderna för att bege mig till gymmet. Ikväll träffar jag Jennifer och jag tror det lutar åt att jag gör debut på Uppsalas nationer!
Hoppas ni får en fantastisk torsdag!
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0