If you can't find somethin' to live for, you best find somethin' to die for

 
Hej finisar!
I torsdags hade jag debut på stocken och jag är redan helt kär i nationerna!! Vaknade upp på kanelbullensdag hemma hos Jennifer och vi åt varsin Linnébulle till frukost innan hon drog till jobbet och jag till gymmet. Inte det roligaste, och heller inte bästa att träna sliten, men finns inte så mycket att göra åt den saken. Gick hem och duschade och fixa till mig på nytt för att sedan ta bussen mot Alsike för tjejmiddag! Det var fina Nicole som fyllde år, och som jag hade saknat henne! Så himla roligt att träffa henne igen, verkligen! En jättegod middag innan vi tog bussen tillbaka till stan för en kväll på bj. Det var en rolig kväll, men inte en lika rolig dag efter när jag låg i sängen och frossade i både popcorn och kokosbollar större delen av dagen, haha!
Idag är det söndag och jag har jobbat mellan 8-15. Nu sitter jag och dricker lite te och ska strax ta en varm dusch och göra en lång hårinpackning. Ska ringa min frisör imorgon hade jag tänkt, känner att tiden är lite inne för det nu.
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0