Ibland är en lögn det finaste man har

 
Hej kompisar!
Mamma hämtade mig i Sala i torsdags eftermiddag och jag sprang och gav henne en stor kram, lättnaden över att äntligen få komma hem var överdrivet stor haha! Jag visade henne det lilla Sala har att erbjuda innan vi rörde oss tillbaka till Uppsala. Myste med mamma hela kvällen och somnade helt utmattad i hennes knä i sofan redan strax efter åtta haha. I fredags sov jag länge, kollade på gossip girl och tog en vända på stan med mamma.
I lördags öppnade jag på jobbet och jobbade till klockan sex. Gick hem till pappa och duschade och fixade till mig innan jag gick hem till Jennifer. Halloweenfest i Salabacke och en natt på Saluhallen sammanfattar min lördagskväll.
Igår var det söndag och jag hängde lite med Simon innan han drog hem och jag mötte upp Kajsa för en fika. Känns som att det var otroligt länge sedan jag träffade henne! Tacokväll väntade sedan hemma innan en kväll framför solsidan fick avsluta min söndag.
Idag är det måndag och jag har inte gjort speciellt mycket. Vaknade ganska sent, hoppade på min lillebror tills han vaknade, körde ett benpass på gymmet som jag inte kommer kunna gå på en vecka av. Nu ska jag läsa lite körkortsteori och sedan vara lite social mot mammas vänninor som är på besök.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0