Håll i mig och släpp aldrig taget

Känns som att de flesta bilderna jag lägger upp är gamla, men lev med det ett tag till
 
Hej på er!
Jag kom till Jennifers jobb strax efter nio igårkväll. Där bjöd hon mig på dubbla drinkar innan hon slutade, gillar stället haha! Efter det fick vi varsitt glas vin av hennes gulliga chef innan vi begav oss mot Sneirkes. Mycket folk, bra stäming och bra musik! En sväng till palermo efter stängning och efter det lite eftersnack innan jag sov hos Jennifer. Sov ganska länge idag och när vi vaknade åt vi en lång och mysig frukost innan jag tog bussen hem till mamma. Pratade lite med lillebror innan jag åkte in och tränade spinningpasset jag förra veckan svimmade på. Jag överlevde passet utan att svimma och tack gud för det!
Är vaken ett tag till innan jag somnar.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0