De vågar tro och hoppas på att någon däruppe ser oss. Någon som hellre vill förlåta än fördöma oss för något vi inte visste att vi gjort

 
Hej kompisar!
Idag har jag äntligen fixat mina naglar, känner mig hel igen haha. Har försökt att ha mina vanliga naglar under två veckor men nä. Efter det drog jag och tränade. Kondition, armar och core stod på schemat och det är så in i helvete jävla skönt att vara igång med träningen igen! Kommer dock inte kunna träna under mina två intensivveckor, men det löser sig. Fick även veta idag att jag har blivit antagen till matten som börjar om två veckor, ska bli skönt att ta tag i det!
Nu sitter jag nyduschad och ska efter detta umgås lite med lillebror innan jag drar mig mot stan och möter upp Jennifer för att inviga sneirkes!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0