All by myself I'm here again, you know I never change

 
Hello bebisar!
Igår var det tisdag och dagen började med ett möte som än en gång slutade i besvikelse. Är jag så jävla annorlunda så att allt ska vara så jävla mycket svårare med mig? Jaja, skulle få en ny tid så historien kan upprepa sig ännu en gång. Tog min träningsväska och begav mig mot gymmet och simmade i en timme efter det. Tog bussen till mamma och när jag kom hem var mormor och Ove här, gosisar. Dom fikade och jag satt med som trevligt sällskap eftersom jag hade fasta igår. Övningskörde, städade, rensade bland mina smycken och avslutade med svenska hollywoodfruar framför tven, det var den tisdagen.
Idag är det onsdag och solen skiner utanför mitt fönster, underbara höst! Jag har precis ätit frukost och sitter nu med en kopp kaffe vid skrivbordet. Jag ska strax börja fixa mig och sedan övningsköra in till stan för att träffa Felicia. Morfar är här just nu så först ska jag prata lite med han och mamma!
Ikväll blir det spinning halv åtta och efter det bums i säng skulle jag gissa på!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0