They think we are in heaven but we are living in hell

Hola amigos!
Idag vaknade jag av att telefonen ringde och tanten på andra sidan meddelade att mitt läkarbesök idag var inställt pga sjuk läkare - skönt. Jag sov vidare fram tills dess att mamma väckte mig vid halv elva och vi åkte och tränade. Hon tränade sin sjukgymnastik och jag kondition och armar. Det var ingen topprestation på gymmet idag tyvärr, men vi har väl alla sådana dagar ibland. Därefter åkte vi och fixade ett intyg för att jag studerar så jag äntligen kan få mitt efterlängtade kårleg, hämtade ut min dunjacka från kemtvätten, köpte en julklapp till moster, fickparkerade lite, fixade kårleget på v-dala, hämtade upp lillebror och plötsligt var klockan fyra.
Nu har vi ätit middag och jag har pluggat lite körkortsteori. Vill spy över körkortsboken och jag vill spy över körkortsfrågorna på datorn, men det kommer vara värt det. Egentligen är jag helt trött i huvudet så jag vet inte hur mycket som egentligen går in just nu, menmen. En kopp te och liiite mer plugg innan jag ger upp detta och istället gör mamma sällskap vid tven, frågetävlings program har nämligen blivit min lilla specialitet (hade rätt på tre frågor på postkodmiljonären igår och var så jävla nöjd att jag funderade på att söka in).
Imorgon är det personalfest och på lördag jobbar jag elva timmar, så blir det ingen uppdatering imorgon blir det på söndag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0