Love will tear us apart

Vaknade någon gång på förmiddagen och har sedan dess varit ute och sprungit lite intervaller samt pluggat körkortsteori. Blev inte så mycket plugg gjort igår så jag känner att jag måste ta igen det idag. Nu är jag ganska trött i huvudet och tänkte istället ta med mig mamma och övningsköra lite istället. Behöver träna på att fickparkera samt backparkera, woooo kul, not.
Med tanke på att det är söndag och jag läser och ser folk som har varit ute i helgen måste jag erkänna, med risk för att låta extremt tråkig, att det är otroligt skönt att inte ha gått ut på snart tre veckor. Plugga, jobba, träna känns som så mycket bättre prioriteringar i nuläget. Dessutom kommer jag ha mer nytta av det senare. Och efter att ha öst in en jävla mängd med vuxenpoäng avslutar jag detta inlägg!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0