Let's dance our tears away

Hej på er!
I fredags pluggade jag på dagen för att sedan vara i stan fixad och klar till klockan fem då jag mötte upp Rebecka och Anders för en fördrink. Det var som sagt personalfest på g och vi möttes utanför Saluhallen för en otroligt trevlig middag med Wallmans salonger. När klockan närmade sig elva drog vi som ville vidare till Interpool för lite biljard, lite helrör, lite skitsnack och väldigt mycket skratt! När klockan passerade tolv rörde fem av oss + ena chefen vidare till bj där vi avslutade kvällen fram till stängning. Jag hade en så otroligt rolig kväll att det 11 timmars jobbpasset jag hade dagen därpå var värt att jobba halvdöd. Som tur var stängde jag med Rebecka så vi kollade mest igenom bilderna och skrattade åt oss själva från gårdagen. Jag ska inte gå in på detaljer om varken mina kollegor eller chefer men jag har de bästa kollegorna och helt klart universums skönaste chefer!
Nu fortsätter min vita månad (måste dock erkänna att jag har saknat mina vänner alkohol, fest och yolo) men ska man vara fin får man fan lida lite pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0