Kiss me like you wanna be loved

Så var det nästan en vecka sedan igen.
I fredags började jag min dag med att promenera hem från Flogsta innan Felicia kom till mig. Vi hade myskväll deluxe med en massa frukt och gossip girl. Lillebror kom upp tillsammans med Jonas och Oliver ett tag och jag älskar hans vänner för att tycka om gg! När klockan närmade sig halv fem och gossip girl hade övergått till att kolla på älgläten på youtube var det dags för lite sömn.
Jag jobbade kväll dagen därpå och mer än så hade inte min lördag att erbjuda. I söndags däremot var det farsdaglunch med en del av släkten på mammas sida, mycket mysigt! Jag jobbade sedan kväll och kom efter det till mami.
Igår började en ny vecka som jag startade med att skolka från idéhistorian. Jag tränade och välkomnade istället hem pappa från sin Londonresa. En påse från Victoria's secret väntade på min säng hos honom och min kväll blev mycket bättre!
Idag är det tisdag och jag började dagen med en föreläsning på två timmar för idéhistorian. Efter det tränade jag och nu sitter jag här och har tänt lite ljus och gjort mig en kopp kaffe för att alldeles strax samla lite kraft till att börja plugga körkortsteori.
Hoppas ni mår bra finisar!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0