It's true that pain makes people change

 Hello bebisar
Idag är det lördag. En ganska fin lördag faktiskt. Dagen började nyss med frukost (för er som ännu inte har testat pauluns supergröt - do it!) och här näst ska jag plugga körkortsteori eftersom jag inte har pluggat något sedan i måndags (nej jag råkade liksom fastna framför tumblr efter förra inlägget). Jag ligger så jävla efter med teorin känner jag, så jag måste verkligen plugga i helgen och i nästa vecka!
Såååå vad har hänt de tre ynka dagarna sedan sist då? I onsdags jobbade jag kväll, i torsdags hade jag körlektion i Sala, jobbade några timmar på eftermiddagen och fikade sedan en snabbis med Kajsa. Igår var jag på föreläsning om jämställdhet och feminism under revolutionen mellan tolv och två, ganska intressant faktiskt. Tränade efter det och var sedan hemma och åt vindruvor och kollade på matchen (yes, du läste rätt) med mamma.
Nä nu är det lika bra att sätta igång så jag kommer någonstans!
Hoppas ni får en bra dag!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0