Det blir inte bättre av att gråta, sa någon. Och på den vägen är det

Helloo
Ett tag sedan nu igen, men det har varit en hel del de senaste dagarna. Jag har jobbat varje dag, pluggat, övningskört, tränat och försökt vara trevlig mot min omgivning. Min idéhistoria kurs började även i måndags. Det verkar super kul att plugga på universitetet, men hur jag ska hinna med även det just nu är ett mysterium.
Idag är jag ledig första dagen på rätt länge. Jag fixade mina naglar klockan tio och nu har jag precis gjort mig en kopp te och ska strax börja plugga lite körkortsteori. Så jävla tråkigt, men så jävla nödväntigt. Halv sex har jag ett spinningpass bokat, så fram tills dess ska jag försöka kötta lite teori. All motivation till att komma tillbaka till gamla vanor igen - så sorgligt jävla otränad just nu.
Imorgon har jag körlektion kvart över åtta i Sala som jag redan nu har ångest över. Föreläsning för idéhistorian mellan tolv och två och efter det åker jag direkt till jobbet för att jobba kväll. Så hörs vi inte imorgon, gör vi det på fredag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0