Let's dance our tears away

 
Pappa drog till Portugal i fredags och jag blev lämnad kvar i Sverige. Slutade skolan tjugo i tio i fredags (HUR soft!?) drog och tränade innan Jennifer och Kasper kom till mig. Vi åt middag och chillade här innan vi senare drog till Bj. Jag hade en riktigt rolig kväll! Strax innan stängning drog jag tillsammans med Jennifer, Simon, Carlos, Jihad och Kasper hem till mig. Chillade här till solen gick upp och somnade sedan några timmar innan jag styrde pommes frittes till dom.
Jag och Jennifer blev själva vid tre-tiden och då kom lillebror och Johan och efter ett tag Felicia hit. Ben and Jerrys blev vår räddning innan vi styrde ihop lite middag. Lillebrors kompisar kom hit, jag och Jennifer drog ut ett tag och när vi kom hem fuckade jag ur med överskottsenergi. Jag tyckte jag var rolig iallafall haha. Tycker dock lite synd om min lilla bebis Felicia, men snaaart är hon 18!
Igår var det söndag och Mathias stannade med mig och lillebror ett tag innan han också drog hem. Då drog vi och köpte pizza och 3.5or och njöt av varandras sällskap resten av kvällen, fina lillebror.
Idag och imorgon är det utvecklingssamtalsdagar i skolan vilket betyder att vi är lediga. Jag hade mitt utvecklingssamtal halv åtta imorse och det gick riktigt bra. Mamma ringde nyss och sa att morfar hade börjat gråta i telefonen när mamma berättade för att han tycker jag är så duktig, hur nuttig haha?
Somnade om när jag kom hem och har efter det äntligen skickat iväg två mail angående två skolarbeten. Nu ska jag snart på släktkalas och hinner jag ska jag efter det träffa Viccan och Kajsa.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0