Jag har stått på samma ställe, haft rädsla för länge

 
 
Hej på er!
Veckan har flytit på med en del vårkänslor och hoppet om ljusare tider börjar sakta men säkert komma! Så vad har hänt de senaste dagarna?
I söndags träffade jag Felicia på stan, drack kaffe i solen och åkte sedan hem till Jennifer för att spika vårat resemål. Träffade Mathias som jag inte har träffat på ett bra tag senare på kvällen, vilket var roligt!
I måndags var det sen vecka i skolan och efter skolan träffade jag Erika för middag och skitsnack, mysigt!
I tisdags hade jag en dålig dag. Ville dra täcket över huvudet och stanna där för alltid, men jag tog mig i kragen och var bara enbart sur i skolan och tog ut resten på gymmet. Dagar som dessa skulle man ha en burka liggandes hemma.
I onsdags hade jag en bättre dag. Fick inte ett skit gjort i skolan, men jag hade istället trevliga samtal med Jennifer. Tränade efter skolan och drog sedan hem och fixade till mig innan jag mötte upp Jennifer. Vi hälsade på Victor på Plock innan vi träffade Tobias och Steffe på Terassen. Dom drog efter ett tag och där satt jag och Jennifer kvar och skaffade lite nya vänner haha. Hängde med på efterfest i studentstaden och sov två timmar på en soffa innan skolan började.
I torsdags (igår) var jag antigen hyper eller sov mig igenom skoldagen. Och alla är så JÄVLA tråkiga förutom jag och Jennifer som har humorn i behåll. Bittra klasskamrater. Åt på Cupido med Jennifer efter skolan och förflyttade oss sedan till Wayne's innan klockan blev för mycket och jag drog hem och sov.
Nu är klockan 11:50 och jag ska tillbringa denna dag med uppsattsen i filosofi och min vetenskapliga uppsatts i samhällskunskap. Klockan fyra börjar jag jobba och så ser även resten av helgen ut, jobb alltså.
Ska återgå till mitt, harebrahej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0