Innan himlen klarnar måste allt nog först bli mörkare

 
I förrgår var det utvecklingssamtalsdagar igen. Mötte upp bästa Felicia på stan för en fika på Storken, middag på Subway och kvällsfika och nattmat a la Elise tonfisktoast. Asgott, men spyfärdig. Vi träffade Viccan och Kajsa ett tag också innan Fellanbellan sov här, mitt älskade hjärta.
Idag var jag inte heller i skolan, mitt huvud är lite som det är, på alla sätt. Var på massage klockan två, min rygg (<//3) och har efter det befunnit mig på gymmet sedan halv tre. Så in i helvete jävla skönt att träna efter fem dagar! Körde ben och rumpa i två timmar innan jag stötte på min saknade fina vän Sofia och gjorde henne sällskap i en timme till. Hon får mig alltid att må så himla bra och trots det att vi ses så otroligt sällan är ändå allt precis som vanligt. Jag antar att det är så riktiga systrar fungerar, det band som är starkare än bästa vänner.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träfffa Jennifer för att fira hennes extrema invenstering!! WIIIE GRATTIS ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0