Im gonna keep you in my heart forever

 
Hej på er!
Denna lördag har jag spenderat med en del av min sinnesjuka, underbara släkt! Jag, mamma, kussen, moster, mormor och Ove har varit och kaos shoppat, ätit lunch och fikat. Hur mysigt och roligt som helst! Skrattar verkligen nästan inte så mycket med någon som jag gör med min egna familj och släkt på mammas sida haha. Fick ialllfall med mig ett gulligt linne och en volang kofta i pastell. Hur som helst, denna helg skulle ha gått åt till att plugga, och ja, det måste den också. Jag har nyss lämnat in loggboken till mitt projektarbete och ska nu sätta igång med filosofi och religon. Min lördagkväll <333
Imorgon ska jag troligtvis träffa mina Rhodos brudz, träffa Mathias och sedan åka tillbaka till pappa ..
Vad har jag annars att tillägga? Inte så mycket faktiskt.
Harebrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0