Och jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig, om du leker med mig.

 
Ebbas födelsedagsfirande blev lyckat! , trots att jag och Viccan glömde presenten eheh ..
Dagen efter hängde jag och Viccan lagom bakis inne i stan på Café Bellmondo i si sådär flera timmar innan vi åkte hem till henne en stund och sedan begav oss mot Uppsala. Det blev en spontan utgång, men väldigt nyktert för min del (vem är jag??). Igår var det söndag och typ sommarens varmaste dag. Jag och Viccan tog med oss lite brunch och en filt och begav oss mot Ekonomikumparken för att ta del av värmen. Köpte glass vid ån och tog en promenad hann vi även med innan hon tog tåget hem mot Stockholm.
Idag är det måndag och jag har jobbat mellan 7:45-18. En hektisk dag, men med tanke på att jag inte har jobbat på en hel vecka så spelade det inte så stor roll. Drog och tränade efter det, vilket mina ben kommer att hata mig för imorgon. Ett bra benpass med andra ord! Jag ska försöka få tillbaka konditionen nu innan Rhodos, för att sedan förlora den under Rhodos, för att sedan vinna tillbaka den igen haha. Imorgon blir det biceps, bröst och givetvis core!
Stod på balkongen med handduk för ett tag sedan och kollade ut över Uppsala en varm måndagskväll och fick syn på Rebecka traska över bron, ropade på henne och hon kom upp på en pratstund ett tag, väldigt trevligt.
Imorgon är jag ledig och det lovas tydligen bra väder, vilket betyder att jag ska försöka ta vara på soltimmarna och inte sova bort hela dagen. Jag borde alltså sova nu.
Puss och sovgott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0