Just one last time

 
 
 
Vad fan hände med bloggen? Jag ska rädda de stackars jävlarna som fortfarande besöker bloggen dagligen trots att bloggandet upphörde i mitten av april måndad. Men det har varit full fart sedan dess, först nu börjar allt landa och jag är redan rastlös. Så vad hände i maj och juni? Maj månad kan ha varit den roligaste månaden i mitt liv! Med fyra studentskivor i veckan hela maj ut var jag rejält slutkörd, men så otroligt glad och laddad inför studenten! Den 7juni var det dagen jag har väntat på i så många år. Studenten var här och det var utan tvekan den bästa dagen i mitt liv. Vill uppleva allt med studenten igen. Allt. Jag har haft det så otroligt roligt och allt i maj månad/början av juni är minnen jag kommer ha med mig livet ut.
Vad har mer hänt?
Valbortg, midsommar, nattbad i fyrisån, världens starkaste mamma har gått igenom bröstoperation, firat viccans student, pussats på ett tak i soluppgången, en del vin-kvällar, en del förfull-kvällar, en del tadetlugnt-kvällar, brorsor igen, träffat världens finaste håkan, slagit sönder en tavla i huvudet så killen fick blåtira, dansat i regn, varit dommare i en armhävningstävling, druckit cider på ett tak och antagligen sjukt mycket mer som får stanna i mitt huvud haha.
 
Vad säger ni, ska vi ta upp denhär dammiga bloggen? Jaooorå, vi kör på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0