Jag är ingenting, men du är underbar

 
Hej på er!
Igår mötte jag upp bästa Felicia vid halv två tiden för att ta en vända på stan och äta "lite" sushi. När klcokan närmade sig sex rörde vi oss hem till mig där vi återigen taggade till inför Rhodos (två veckor kvar!!!!) genom att göra en spellista! Jag följde med henne till bussen vid tjugo över nio och tog efter det en kvällspromenad till Melissa Horn till min bänk. Åter en gång blickar jag ut över Uppsala samtidigt som tankarna rensar sig i mitt kaotiska lilla huvud. Jag fick ett ytterst konstigt, obehaligt, men ganska interssant samtal med man vid bänken, som visade sig tillhöra honom. Men jag satt kvar, den är lika mycket min, om inte mer. Som jag har suttit på den där jävla bänken haha. Efter ett tag cyklade mannen iväg lika fort som han kom, och där satt jag kvar, lika ensam som innan, men snäppet mer förvirrad.
Jag måste tänka på allt han sa innan jag skriver det, jag har inte riktigt förstått än.
Idag vaknade jag och tog mig iväg till solariet innan jag besökte gymmet, mötte upp morfar en snabbis och har efter det städat lägenheten.
Nu har jag precis kommit ut från duschen och är som vanligt mer än sen. Jag ska snart ta tåget till Stockholm där Viccan möter mig. Kosan styrs mot Spånga där Ebba är dagens födelsedagsbarn och ska firas rejält!!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0