I don't want you to save me. I want you to stand by my side as I save myself

 
Tjoo mina pinglor!
Det var rena turen att pappa ringde och väckte mig halv tolv imorse eftersom jag annars hade varit lagom försenad till att träffa Erika en halvtimme senare. Började med att hämta ut mitt bankomatkort och legitimation hos polisen som jag för andra gången på två månader har lyckats tappa. Därefter åt vi lunch och tog sedan en fika på det. Otroligt mysigt att träffa henne igen, det blir tyvärr allt för lång tid mellan gångerna!
Just nu ligger jag i underkläder på sängen och lyssnar lite på Oskar Linnros och funderar på vad jag ska hitta på. Ut och springa i det fina vädret kanske? Eller kanske prova massa gamla kläder och få ångest? Haha hm, vi får se! De charmiga utslagen jag har i ansiktet sitter i, men är redan mycket bättre än igår!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0