Du vet att hälften av dom som kämpar går under och hälften av dom som älskar exploderar

 
Hej på er!
Var ett tag sedan nu igen, men jag har i stort sett bara jobbat och tränat veckan som varit. Sovit hos Felicia en natt har jag även hunnit med. Annars har jag varit hos mamma sedan i torsdags och kom tillbaka till pappa nu efter jobbet. Det har varit mysigt att vara hos mamma, hon är verkligen som en bästa vän. Världens bästa. Får passa på att vara med henne nu, passa på att skratta och njuta av varandras sällskap nu innan hon får första behandligen på torsdag. Räknar med att hon inte kommer vara sig själv ett halvår framöver efter det, men det ska vi klara.
Pappa är bortrest fram till onsdag, så det är skönt att vara lite ensam haha, trots att jag hatar att vara själv. Fixat naglar + ögonfransar har jag också hunnit med i veckan, för er som vill ha något att anteckna.
Är så galet trött efter alla jobbdagar nu att jag efter detta ska decka i sängen. Nu jobbar jag inget mer innan vi åker till Rhodos på fredag (!!!), men vissa av dessa jobbdagar har varit väldigt bra ihihi. Kan inte bestämma mig men ajjjaaaa.
Imorgon fyller världens finaste Felicia år, som vi alla har längtat!
Nej nu får det vara slut på detta osammanhängande inlägg.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0