Du var ensam när du kom. Och du är lika ensam nu

 
Lockade håret lite idag haha
 
Andra inlägget på två månader! Jag är hemma med svinkoppor ikväll, ser ut som ett helvete. Jag väntar bara på att knorren ska växa ut och att jag börjar grymta eller något. Närå, men helvete hur jag ser ut.
Åt middag på Il Forno med mamma, pappa och lillebror vilket säkert hade varit mycket mysigare om det inte hade varit för att jag drog ner stämningen med mitt dåliga humör haha. Det gör så galet ont och svider som eld så jag ska nu ta två alvedon, börja kolla på andra avenyn och sedan krypa till kojs!
Precis ett lika värt inlägg som resten av denna blogg består av. Men vad ska jag göra? Skriva mina förslag på att förbättra världen, utrota fattigdom och besegra växthuseffekten? Njae nej.
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0