Det är min osäkerhet, du kallar det ångest. Hela kroppen skakar, snälla håll om mig

 
 
 
 
Hej finisar!
Vred och vände på mig hela morgonen och hade svårt att somna efter det att pappa hade åkt till jobbet. Halsen gjorde ont och det var antingen för vamt, eller för kallt. Så jag gick upp. Gjorde mig en fräsch frukost i form av ett ägg, grönt te, melon och nektariner. Hoppade in i duschen och fixade till mig och mötte efter det upp mamma som hade varit på sjukhuset och fått klarare besked om hennes framtida behandling. Det kommer bli en tuff höst, men det kommer det att vara värt. Vi åt lunch och kikade runt på stan. Ett par vita byxor och en väska fick följa med mig hem. Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ser grotesk ut så att folk kommer skratta åt mig, eller om det är helt okej. Jag tycker det är så otrloligt fint med vita/ljusa jeans på andra, frågan är om jag själv kan ha det.. Ska gå runt i dom ett tag till och känna efter!
Har precis pratat med Viccan i telefon och ligger nu och väntar på sms för att veta hur kvällen blir.
Hoppas ni mår bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0