Jag vet vem jag är när jag är hos dig

 
I fredags efter skolan träffade jag Erika för en jättemysig lunch. Det var sååå kul att träffa henne igen, har verkligen saknat min lilla favvis! Lite senare mötte jag upp Felicia och Cecilia och vi tog en fika på Wayne's. Efter det att Cecilia hade tagit tåget hem drog jag och Felicia hem till Kajsa där hon och Viccan var. Dom drog ut och vi drog hem vid elva tiden. Jag och Felicia låg i min säng och lyssnade på Melissa Horn, pratade och asgarvade i flera timmar. Jag älskar dig min bästa.
Dagen efter som var igår, lördag, vaknade vi vid halv tolv, fikade en snabbis med Kajsa och Viccan innan jag drog till jobbet. Slutade klockan tio och åkte hem till mammi.
Något som också är värt att nämna är att jag har badat min mobil i toaletten och den är stendöd. Bra jobbat elise, bra jobbat.
Sitter nu hos mamma och har försökt att plugga sedan klockan tolv. Om ni inte förstår det så har det gått åt helvete. Det är inte kul att vara dum i huvdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0