I've heard it all before

 
Back on track! Haha eller? Njae men halvt kanske! Skolan är igång, träningen är igång (tack och lov, f to the etto), vardagen är här liksom. I och med det ska jag försöka blogga lite mer här också och inte bara på träningsbloggen. Nejmeeeeeeen. Sitter nu och försöker skriva lite på loggboken, men jag vet inte riktigt vad som har hänt med relationen mellan mig med skolan. Vi har väl aldrig varit bästa vänner, men såhär var det länge sedan det var. Det är inte det att vi inte bryr oss om varandra, det är bara det att.. hm jag vet inte riktigt, att jag typ inte tar den på lika stort allvar längre. Det måste dock ändras på om jag ska komma någonstans här i livet. Förstår inte riktigt hur dom tänker när dom lägger typ livsavgörande betyg efter nio år i skolan när man är så skoltrött och less det bara går. Idioter. Jag borde sitta i riksdagen. Nej men jag är medveten om att jag är tvungen att fixa bra betyg denhär terminen, förändra mig från i höstas och komma tillbaka till gamla vanor. Det gäller att tänka framåt. Tror jag.
Okej ett helt inlägg om min relation till skolan, hur kul har ni? Nej men annars då? Det flyter på, jag håller mig levande och jag försöker att hålla huvudet över ytan. Även fast det ibland är lättare sagt än gjort. Det gäller att agera stenvägg liksom. Även fast det blir ganska jobbigt när stenarna börjar falla.
Har inte tid med mer sånthär nu, ska om ett tag träffa Viccan min lilla bebbo och ska väl försöka hinna få lite gjort på loggboken innan dess.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0